close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

היתרונות בלטייל בחו"ל עם מדריך

מערכת שורשז סיוון, תשעה25/05/2015

נסיעה לחו"ל במסגרת טיול מאורגן תאפשר לכם ליהנות מהטיול, החברה והמדינה בה אתם מבקרים במקום להתעסק בכל מיני סידורים, הגוזלים זמן הנאה רב בעת הטיול

תגיות:
עונת הקיץ נותנת את אותותיה בגדול וכולנו מתחילים להרגיש בקרני השמש החמות ובריח המשכר של ימי החופש, שעומדים על סף הדלת ומחכים שנבחר את היעד המועדף עלינו לטיול בחו"ל. כאן עומדת וממתינה דילמה לא קטנה שעיקרה הוא האם לבחור בטיול מאורגן או במסגרת חופשית של טיול. במאמר זה נספק לכם מידע אודות ההבדלים בין השניים וכיצד לטייל בחו"ל עם מדריך יכול לשנות את חווית הנסיעה וליצור חוויה שלמה של טעמים.

מצאו את ההבדלים – עצמאי או מאורגן
יש הבדל משמעותי בין בחירת טיול מאורגן לבין ההחלטה על טיול עצמאי. יש אנשים שנהנים מטיולים מאורגנים בתקופות מסוימות של השנה ובמועדים אחרים הם מעדיפים לטייל בחו"ל עצמאית. ההבדלים בין טיולים מאורגנים לבין טיול עצמאי, הם:

טיול עצמאי- טיול בו אתם אלו שמחליטים ומארגנים הכל, מטיסה ובית המלון ועד מסלולי טיול ואטרקציות בהם תבקרו באותה מדינה בה אתם שוהים. בטיול עצמאי אתם אלו שתקבעו מה יהיה לוח הזמנים שלכם, מה יהיה קצב הטיול שלכם והאם הוא יכלול רק אתכם או שמא תצטרפו בחלקים מסוימים של הטיול לקבוצה, אתם אלו שתקבעו היכן תבלו, באילו מסעדות תאכלו, הדרך בה תגיעו ממקום למקום וקרוב לוודאי שיהיו לכם יותר אפשרויות להתחבר לאוכלוסייה המקומית של המדינה והמקומות במדינה אליהם אתם נוסעים.
טיול מאורגן- טיול שמאורגן מ- א' ועד ת'. כלומר, לא צריך להשקיע אנרגיה כלל וכלל בכל הקשור אל הטיול וניתן לנצל את ימי הטיול בצורה המקסימאלית. בטיולים אלו אתם מטיילים בחו"ל עם מדריך ומקבלים הסבר צמוד על כל מקום בו אתם מבקרים. בנוסף, יש אוטובוס שמסיע את הקבוצה ממקום למקום והדרכות לאורך הדרך. אנשי הצוות בוחרים עבור הקבוצה את בתי המלון וסוגרים את כל הפרטים ויש אפשרות לפגוש אנשים חדשים. בטיול זה, תוכלו לקבל את "סילבוס" הטיול עוד לפני שאתם נרשמים אליו ולראות מהם המקומות בהם מתוכנן לבקר ובהתאם תוכלו להחליט האם טיול מאורגן זה מתאים לכם או שמא אתם מעוניינים בטיול אחר.

בוחרים בטיול מאורגן
כעת, כאשר אתם מכירים את כל היתרונות של הטיול המאורגן כל שנשאר הוא להחליט האם אתם אכן מעוניינים לצאת אליו או שמא אתם מעוניינים בטיול עצמאי. אם ההכרעה תיפול על טיול מאורגן חשוב מאוד לבחור אותו בקפדנות ובהתחשב בדברים הבאים:
יעד- חשוב מאוד לבדוק האם המדינה או המקום במדינה בו אתם מעוניינים לטייל, אכן עונה על הצרכים שלכם, כלומר האם נוח לטייל בו והתשתית התיירותית טובה. יש מדינות כמו למשל מדינות אסיה והמזרח אליהן אידיאלי להגיע במסגרת טיול מאורגן.
תכנית טיול- תמיד יש לוודא שמסלול הטיול המאורגן מתאים לכם.
נוחות- יש לקחת בחשבון שחלק מהיתרונות של יציאה במסגרת טיול מאורגן הוא בית המלון הנוח. יש לוודא מראש מהו בית המלון בו תשהו ולבדוק האם הוא עומד בסטנדרטים שלכם.
חברה- יש טיולים מאורגנים לקבוצות יעד מסוימות באוכלוסייה, כמו למשל טיול לדתיים, טיולים לפנויים פנויות, טיולים לצעירים, לפנסיונרים ועוד. חשוב לבחור בקבוצה המתאימה לכם.
 
טיולים מאורגנים- כל היתרונות באחד
היתרונות של טיול מאורגן עם מדריך הם רבים. כאן מדובר על טיול בו אתם יודעים מראש מה תהייה תכנית/מסלול הטיול. טיול בו המדריך עומד לרשותכם ומספק לכם את כל ההסברים אודות האתרים השונים. טיול בו אתם לא צריכים להתמודד עם קשיי התמצאות משום שאינכם דוברים את השפה, טיול בו הכל מאורגן בשבילכם מבחינת בתי מלון, טיסות, ארוחות, תחבורה. טיול מאורגן "יסחוט" את הנופש כהוגן ויאפשר לכם ליהנות מכמה שיותר מקומות ועדיין יותר לכם זמן פנאי ליהנות בערבים, וכמובן בטיול זה רוכשים פעמים רבות חברים לחיים.

לסיכום, נסיעה לחו"ל במסגרת טיול מאורגן תאפשר לכם ליהנות מהטיול, החברה והמדינה בה אתם מבקרים במקום להתעסק בכל מיני סידורים, הגוזלים זמן הנאה רב בעת הטיול.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה